skip to Main Content
Locatie: Assen, Almere, Zwolle, Apeldoorn, Den Haag, Amsterdam, Tiel, Nederland
Starten: z.s.m.
Overeenkomst: Tijdelijk dienstverband 7 maanden
Verlenging mogelijk: Ja
Doorstromen naar een opleidingstraject: Ja

Functiebeschrijving

Als Servicedeskmedewerker geef jij ondersteuning aan gebruikers voor vragen en je lost storingen en problemen op. Je bent het eerste aanspreekpunt voor vragen en de meldingen van storingen en problemen met applicaties en de technische infrastructuur. Bovendien controleer je achteraf of alles naar tevredenheid is opgelost.

Dit doe je bij klanten van Talent & Career Management, maar ook bij ons intern in Almere. Je gaat veel leren en groeien. Wil jij over een paar jaar systeembeheerder zijn, dan gaan wij daaraan werken. Wat is jouw stip aan de wand?

Functiebeschrijving

Je bent onder andere verantwoordelijk voor:

  • Advisering en ondersteuning van gebruikers bij incidenten;
  • Registreren en bewaken van incidenten;
  • Eindcontrole of alle incidenten juist zijn afgehandeld.

Over jou

  • Minimaal een Mbo-niveau 4 opleiding richting ICT;
  • ITIL gecertificeerd en extra certificeringen op het gebied van O365, Win 10 zouden geweldig zijn;
  • Minimaal 1 jaar werkervaring op een grote helpdesk, als helpdeskmedewerker;
  • Je bent communicatief sterk, representatief en kan goed met mensen omgaan.
  • En je kan heel goed luisteren!
Salaris en arbeidsvoorwaarden
0
Aantal geselecteerde en gestarte kandidaten

Reactie op deze vacature

Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met jou op!
Back To Top